Badanie NPS (Net Promoter Score) w celu oceny satysfakcji pacjenta
Organizator wydarzenia
Udostępnianie dokumentacji medycznej oraz zdjęć pacjenta
Udostępnianie plików RTG i innych dokumentów
Wykorzystanie aplikacji mobilnej do zarządzania leczeniem
Podpisywanie zgód i ankiet na tablecie lub na Smartphonie
Lista rezerwowych - optymalizacja terminów
Sposoby płatności online poprzez PayU
Zarządzanie rozmowami poprzez VoIP
Udostępnianie zgód i ankiet przez aplikację
Umawianie wizyt przez stronę internetową oraz aplikację pacjenta
Wykorzystanie przypomnień SMS
Podczas tego webinaru omówimy najnowsze narzędzia i trendy, które mogą urozmaicić sposób, w jaki utrzymujemy kontakt z naszymi pacjentami i współpracownikami.
W trakcie jego trwania nasz Product Manager omówi jakie możliwości komunikacji daje nasza aplikacja przed, podczas oraz po wizycie pacjenta.
Będą Państwo mieli również możliwość zadawania pytań dotyczących tych zagadnień.
PLAN WEBINARU:
Product Manager
FELG Dent
Michał Daszkiewicz
PRezenter:
Fatih Koroglu
PROWADZĄCY:
Costumer Success Specialist
FELG Dent
Wypełnij formularz aby zobaczyć nagranie